Search This Blog

Pages

Tuesday, May 3, 2011

my soul sounds????.........

Tuhan betapa aku malu
Atas semua yang kau beri
Padahal diriku, terlalu sering membuatmu kecewa

Entah mungkin kerna ku terlena
sementara engkau beri, aku kesempatan berulang kali
Agar aku kembali
Dalam fitrahku sebagai manusia
Untuk menghambakanku kepadaMU
Betapa tak ada apa-apanya
Aku dihadapanmu

Aku ingin mencintaimu
Setulusnya,sebenar-benar aku cinta
Dalam doa dalam ucapan dalam setiap langkahku
Aku ingin mendekatimu
Selamanya,sehina apapun diriku
Ku berharap untuk bertemu denganMU ya RABBI

(Dipetik daripada lirik lagu kum.edcoustic...)

2 comments:

  1. bukan 'untuk menghambakanmu'
    tapi menghambakan diri padaMu...
    lain maksud ayat tu
    kalau menghambakanmu mksudnya 'mu' itu yg nak dijadikan hamba.

    ReplyDelete
  2. huhu..tq,sri..xperasan pulak..typing error..
    ok da betolkan da..=)..tq ea

    ReplyDelete